Tuesday 12 September 2017

Forex gdzie najlepiej


26 wrz 2014, 11:46 Chiaem zacz inwestycje na forexie. Szukam oglnej pomocy - jak zacz, gdzie najlepiej, jakie poradniki. Ew jeeli por bya chtna osoba do pomocy to bd bardzo wdziczny. Jestem bardzo przekonany, e uda mi si dotrze na gied i zbi troszk pienikw - wiem, e para nie atwe i, e jest to mieszne co pisz, ale po prostu chc sprbowa. Budet ktry na dzisiejszy oferecendo para 1000 z. Czekam na odpowiedzi. 26 wrz 2014, 14:24 Zacznij od lektury podwieszonych tematw w tym dziale. Co dalej C. Przede wszystkim zabawa na demie. Plataforma Poznaj, mecanização, ktre funkcjonuj na Forexie, um potem pora na gbsz edukacj, czyli co o strategiach, analizie technicznej, fundamentalnej. I wtedy zobaczysz co najbardziej Ci interesuje i w jak stron chcesz i. Obni prowizj na rynku FOREX FOREX CLUB - Rabaty u brokerw STP ECN MTF. - Vipro Markets (-10) - XTB (Negocjuj CASHBACK) - InterTrader (-10) - Dukascopy (-20) - LMAX (negocjuj stawk) - FxPro Zapraszamy do kontaktu - WWW w profilu08 sty 2013, 07:35 Jeli chodzi o chefe Para ja mog co powiedzie. 1.Z polski 2.W razie kopotw jest gdzie iz problemem bo ma oddziay w kaym miecie 3.Od niedawna dali moliwo hedgeowania 4.Ma konto dla mikrolotw 5.Pacisz podatek i nie moesz szwindlowa tak jak jest para moliw u zagranicznych brokw 6. Przelewy chodz jak maso (fazer 14 jak zoysz polecenie przelewu para po boju na fx moesz te kase przela na konto w banku ii na bro bo dochodzi szybko zaley o jakich godzinach masz sesje elixir w swoim banku) 7.Platforma MT4 8.Do tej pory Nie miaem z nimi problemw. 9.Moesz isc do oddziau podpisa umowe ramow jedn umow i otwiera rachunki z poziomu ich strony. (Na fx otworz Ci po niecaej godzinie, jeli chcesz rachunek dla derywatw otwarcie trwa dzie-dwa, musz CI nada numer) nie pobieraj kasy za prowadzenie itd (o ile nie zamawiae dodatkowego pakietu z dostpem do programw live ktore oferuj-zaznaczam e to dotyczy O programa é um programa que não pode ser visto por um número de semanas atrás.) 10 de maio de 2013, 09:57 Czy wybr broka é uma empresa adepta de Najwaniejsze aby wypaca hajs.................................................................. Jeeli masz zarabia, a bdziesz zarabia. Jeeli nie, to tak wczeniej czy pniej wtopisz cae depo. Ja gram you AM. 10 de maio de 2013, 10:07 Zami17 pisze: Czy wybr broka ma a tak due znaczenie Najwaniejsze aby wypaca hajs. Jeeli masz zarabia, a bdziesz zarabia. Jeeli nie, to tak wczeniej czy pniej wtopisz cae depo. Ja gram you AM. Oczywicie, e ma. Wrcz kolosalne znaczenie. Rnice w prowizji, spreadzie, jakoci egzekucji zlece i polizgach to czsto kilka pipsw na transakcj midzy najlepszym, um rednim czy zym brokerem. Jeli nawet grasz na wartoci devida - po 100pipsw i wicej to tak stanowi kilka procent caego zysku, czy straty. Grajc po 10-20pipsw ma to wrcz kluczowe znaczenie. Wystarczy sobie pomnoy ilo lotw rocznie x te 1-3pipsy rnicy czyli powiedzmy rednio niech para bdzie 10USD dla pipsa. Wychodz liczby idce w tysice dolarw. Comparativo - Codzienne informacje z rynku Forex, GPW. Analizy, wywiady, statystyki rynkowe, ciekawostki, Forex na ywo. Od Traderw dla Traderw 10 sty 2013, 17:19 Zami17 pisze: Czy wybr broka ma a tak devido znaczenie Najwaniejsze aby wypaca hajs. Jeeli masz zarabia, a bdziesz zarabia. Jeeli nie, to tak wczeniej czy pniej wtopisz cae depo. Ja gram you AM. Oczywicie, e ma. Wrcz kolosalne znaczenie. Rnice w prowizji, spreadzie, jakoci egzekucji zlece i polizgach to czsto kilka pipsw na transakcj midzy najlepszym, um rednim czy zym brokerem. Jeli nawet grasz na wartoci devida - po 100pipsw i wicej to tak stanowi kilka procent caego zysku, czy straty. Grajc po 10-20pipsw ma to wrcz kluczowe znaczenie. Wystarczy sobie pomnoy ilo lotw rocznie x te 1-3pipsy rnicy czyli powiedzmy rednio niech para bdzie 10USD dla pipsa. Wychodz liczby idce w tysice dolarw. Ja wyznaj zasad. Jak masz zarobi para zarobisz nawet na Xtrade. Jeeli masz straci para stracisz nawet na Dukasie, albo na tej caej Armadzie. Niech on na razie zbierze te tysice dolarw. Pniej niech si martwi o broka oraz o typ konta (pseudo ECN czy MM). 10 de julho de 2013, 17:48 Ciko mi zrozumie takie podejcie. I nie do koca jest tak, ze kto kto ma zarabia bdzie zarabia wszdzie. Polizgi, wysoki se espalhou, rekwoty. Mao jest systemw, ktre mog co takiego przetrwa. Po co zaczyna od czego zego skoro mona zacz od razu od dobrego i skupi si na walce z rynkiem, nie z ofert brokera Comparação - Codzienne informacje z rynku Forex, GPW. Analizy, wywiady, statystyki rynkowe, ciekawostki, Forex na ywo. Od Traderw dla TraderwJestem nowy. Pytanie: gdzie zacz Radosaw H.. Jestem Nowy w temacie FOREX. Syszaem o ludziach, co siedzc na FOREXie moe milionerami nie zostali, ale tych kilka, kilkanacie ty. Na mica udawao im si zarobi. Zaintrygowao mnie to - dlaczego akurat rynek walutowy i to teraz, kiedy wikszo narodowych walut europy zastpio euro, jest taki opacalny Jak to moliw W jaki sposb ludzie przewiduj te wahania i co nimi kieruje Dlaczego nie da si na tym straci - chyba, e jeste idiota . Não wic ja idiota nie jestem i chciabym zacz zarabia. A zatem ma proba - jaki FAQManual jak zacz przygod z FOREXem (moe by po angielsku, ale jeli maj tam por fachowe terminy, para prosze poleci mi taki po polsku) - co radzicie Jaki Darmowy ebook konkretnie poprosz podlinkowa, gdzie jak krowie na granicy od A do Z wyjani, co i jak - jakbym by panem Wiesiem z ulicy, co cc wej w temat. Ekonomi kiedy zdawaem, ale przesadne epatowanie argonem mnie odstrcza. Na marginesie: Panie i Panowie co to chc mi teraz wcisn swoje odpatne porady i mi obiecaja, e poprowadz mnie za rczk, prosz wstrzyma konie - nie jestem czterolatk, co da wam si zmaca w parku. Jak ju przeczytam to, co mi oferuj za free i jak po mych pierwszych krokach okae si, e jeszcze nie kumam, wtedy zapukam do Waszych drzwi sam. Pytanie tylko, dlaczego, skoro jestecie tacy zaje. Ci i obeznani, zamiast siedzie cicho i doi frajerw via rynek, nacigacie ich na cash za szkolenia i porady Powinnicie por milionerami i zamiast sprzedawa porady i z tego si utrzymywa, mie wasne Fundusze Walutowe. Soros powinien liza Wam buty A nie, e prbujecie skroi todzioba. Na koniec: google na gmailu sem parar wywietla mi reklam czego takiego: pl. easy-forex - czy wie kto co to i czy warto zaryzykowa. Nie ukrywam, nie chc zakada rachunku w polskim biurze maklerskim - z powodu wysokich kosztw prowadzenia oraz podatku Belki. Syszaem, e w UK mona mie konto i o wiele lepiej na tym wychodzi. Ten link co podrzucam, para jaka firma z Cypru - niby te w Unii. Co Wy radzicie Macie jaki konkretny patentenamiar gdzie i jak w UK zaoy konto, najlepiej korespondencyjnie z Polski Mio por byo to poczy z kontem w banku - um nie chce mi si w tym celu pakowa w autokar i jecha na kilka dni do Londynu. Jakie sugestie Prosz o rzeczowe porady. Ponad 2 tygodnie temu Jestem nowy w temacie FOREX. Syszaem o ludziach, co siedzc na FOREXie moe milionerami nie zostali, ale tych kilka, kilkanacie ty. Na mica udawao im si zarobi. Zaintrygowao mnie to - dlaczego akurat rynek walutowy i to teraz, kiedy wikszo narodowych walut europy zastpio euro, jest taki opacalny Jak to moliw W jaki sposb ludzie przewiduj te wahania i co nimi kieruje Dlaczego nie da si na tym straci - chyba, e jeste idiota . Jesli ktos gra technicznie to nie wnika w polityke i fundamenty. Dlaczego akurat rynek walutowy Ano zacznij Pan sobie przygode z gielda z kontraktami na np. Niemicki DAX para zrozumiesz Pan Panie Radoslawie, albo i SP500. Tam jak poprosza Pana o depozyt to tylko Pan beknie, odwroci sie na picie i zacznie szukac czegos tanszego i tu znajdzie Pan dziesiatki brokerow forexowych z minimalna wplata 25 USD i kontami mikro. Oto cala tajemnica rynku walutowego. Do tego przekochana dzwigienka 500: 1 i ze 100zl mozesz stosujac jedynie oscylator stochastyczny oraz zaje. E porady brokerowych analitykow pomnozyc para fazer 100tys. Popijajac jedynie tequile gdzies pod palmami. Reszta to tylko smieszna ideologia dorobiona przez gieldowych frajerow. Skoncnze sniadanie para moze cos dopisze jak mi przyjdzie do glowy. Não wic ja idiota nie jestem i chciabym zacz zarabia. A zatem ma proba - jaki FAQManual jak zacz przygod z FOREXem (moe by po angielsku, ale jeli maj tam por fachowe terminy, para prosze poleci mi taki po polsku) - co radzicie Jaki Darmowy ebook konkretnie poprosz podlinkowa, gdzie jak krowie na granicy od A do Z wyjani, co i jak - jakbym by panem Wiesiem z ulicy, co cc wej w temat. Ekonomi kiedy zdawaem, ale przesadne epatowanie argonem mnie odstrcza. Nastepny madry co chcialby za grátis DARMOWY EBOOK ze swietym gralem. Moge Panu podlinkowac nawet kilka, ale jestem pewien, ze zawali Pan watek seria kolejnych postow z jeszcze wieksza liczba pytan. Na marginesie: Panie i Panowie co to chc mi teraz wcisn swoje odpatne porady i mi obiecaja, e poprowadz mnie za rczk, prosz wstrzyma konie - nie jestem czterolatk, co da wam si zmaca w parku. Jak Pan chce para Pana poprowadze na smyczy nawet jak dobrze Pan zaplaci. Chociaz z doswiadczenia wiem, ze ludzie tak naprawde potrzebuja bardziej bata niz dobrej porady - to tak na marginesie. Um teraz bardziej obrazowo - gry gieldowej nauczylby sie pan najlepiej gdyby ktos pana umiescil na bezludnej wyspie z laptopem i satelitarnym dostepem do internetu (além de oczywiscie wszystkie darmowe ebooki jakie sa na swiecie oraz jako alternatywe - Robinson Cruzoe oraz plyta DVD pt. Cast Away). Powiedzialby panu, ze ma pan pol roku na pomnozenie konta demo do okreslonej wartosci, bo w przeciwnym razie nigdy pan nie wroci do cywilizacji. Jaki stopien koncentracji i determinacji mialby pan wtedy Pytanie tylko, dlaczego, skoro jestecie tacy zaje. Ci i obeznani, zamiast siedzie cicho i doi frajerw via rynek, nacigacie ich na cash za szkolenia i porady Powinnicie por milionerami i zamiast sprzedawa porady i z tego si utrzymywa, mie wasne Fundusze Walutowe. Soros powinien liza Wam buty A nie, e prbujecie skroi todzioba. Zaden pieniadz nie smierdzi. Aa jesli pan chcialby naprawde znalezc dobrego fachmana, a nie ma pan doswiadczenia ani wiedzy jak to zrobic, a polecam Ojcze Nasz na przemian ze Zdrowas Maryjo, um jak nie pojdzie dobrze para brincadeira zawsze wyjscie awaryjne - SWIETY ANTONI RATUJ Wiara czyni cuda. Chociaz sceptyk na powiedzenie, ze wiara gory przenosi z pewnoscia zareaguje: gory przenosi, ale szafy to nie przesunie Na koniec: google na gmailu non stop wywietla mi reklam czego takiego: pl. easy-forex - czy wie kto co to i czy warto zaryzykowa . Nie ukrywam, nie chc zakada rachunku w polskim biurze maklerskim - z powodu wysokich kosztw prowadzenia oraz podatku Belki. Syszaem, e w UK mona mie konto i o wiele lepiej na tym wychodzi. Ten link co podrzucam, para jaka firma z Cypru - niby te w Unii. Co Wy radzicie Macie jaki konkretny patentenamiar gdzie i jak w UK zaoy konto, najlepiej korespondencyjnie z Polski Mio por byo to poczy z kontem w banku - um nie chce mi si w tym celu pakowa w autokar i jecha na kilka dni do Londynu. Jakie sugestie Prosz o rzeczowe porady. JWeditedArek. Edytowa (a) dez post dnia 12.01.11 o godzinie 11: 43edited ponad 2 tygodnie temu Jakub Kwintal Jak Pan trafi na t ksik Czy rzeczywicie jest wartociowa Pod podymym linkiem s niby komentarze, w tym dwa (jeden i dez sam) chwalcy j pod Niebiosa. Pytanie, na ile myarodajny jest ten komentarz anonimowego autora Czy mog prosi o opini kogo Dowiadczonego z tego fórum, kto zna t ksik Zamieszczony link mia tylko przedstawi o jak ksik mi chodzi, nie znane mi s opinie tam zawarte. Kupiem j w ksigarni, jak na razie jestem bardzo zadowolony. Nie mamniestety porwnania z innymi pozycjami, ale czyta si naprawd dobrze, myl, e jest warta uwagi. Ponad 2 tygodnie temu Dorzuc i swoje rady. Jeli chodzi o ksiake forex dla bystrzakw - niespecjalne wraenie na mnie zrobia, niby stron sporo, ksiaka sporych gararytw i ma czczionk pisana - wydawa por si mogo, ei treci duo, aw moim odczuciu temat po ebkach, nie wszystko zbyt dobrze wyjanione, nawet te Naprawd wane rzeczy nie s tak wyjanione jak por powinny - Para moja subiektywna opinia o tej ksice. Nie polecam. Na pewno powiniene (musisz :)) przeczyta (podstawa) Zawd inwestor giedowy - autor: dr Alexander Elder - wietnie si czyta, duo o psicologii gry - a ta dziedzina tu jest bardzo istotna. Polecam tez Inwestor Jednosesyjny - autor: Jake Bernstein. Z polskich ksiek - autor Piotr Surdel: 1. Forex - podstawy giedy walutowej 2. Forex - analiza techniczna 3. Forex - strategie i systemy transakcyjne Ta trylogia napisana jest przyjemnym jzykiem - poruszone tematy s do dokadnie i rzeczowo omwione, przyjemnie si czyta I sporo cennych rzeczy wyniesiesz. (Editar: literwki) editadoMarcin Wrblewski edytowa (a) dez post dnia 12.01.11 o godzinie 21: 24edited ponad 2 tygodnie temu Zawd inwestor giedowy - autor: dr Alexander Elder - wietnie si czyta, duo o psicologii gry - a ta dziedzina tu jest Bardzo istotna. Polecam tez Inwestor Jednosesyjny - autor: Jake Bernstein. Z polskich ksiek - autor Piotr Surdel - przeczytaj: 1. Forex - podstawy giedy walutowej 2. Forex - analiza techniczna 3. Forex - strategie i systemy transakcyjne sam chtnie skorzystam z rady :) ponad 2 tygodnie temu Z iloci ksiek bym nie przesadza. Najwaniejsza jest praktyka nie teoria. Poza tym moim zdaniem wicej mona si nauczy rozmawiajc z traderami ni czytajc ksiki. Ponad 2 tygodnie temu Jacek C. Pana chamstwo i wulgarno, nie powiem, maj w sobie pewien urok. Zapewne gdybym nie por heterosexualny i lubi samce alfa, powiedziabym mrrrau - tyhrysku bierz mnie. No ale e nie jestem, to (niestety chyba dla Pana) musz poprzesta na probie - ok. Ok, jeste samcem alfa (na Forexie). A teraz zejd ze mnie i schowaj siusiaka - moesz te mi nie obsikiwa ju nogawek Para nie jest Twoje terytorium. A na marginesie: czy poderwa Pan kogokolwiek na swe buractwo Kogo poza blachar lub zboczonym gejem z publicznego WCetu Panie Radosawie. Przeczytaem cay dez wtek. Pod wzgldem forexu jestem jedynie o pode krok dalej od Pana. Wiem za to, e zdecydowanie bardziej od lekcji z forexu Panu przydaa por si lekcja kultury i zachowania na forum publicznym. I to na poziomie zdecydowanie bardziej podstawowym ni krowie na rowie. Wyzywanie czowieka, ktry zna si na rzeczy od chamw i burakw Za co Za to, e ma poczucie humoru i troch sarkazmu w sobie, skoro ju w pierwszym Pana pocie jest mowa o jakim obmacywaniu Pan chyba usiad za gboko na czym, dugim, twardym i Drewnianym skoro jest tak przewraliwiony co do swojej osoby. Nie wiem czy Pan na swoje buractwo i zakompleksienie kogo wczeniej poderwa. Jeeli nie para jestem pierwsz osob. Poderwa mnie Pan do napisania 1 postu w tej grupie. Generalnie, po Pana stylu mam Pana gdzie, um Pisz to tylko po to, e interesuje si m. In. Forexem i wolabym czyta posty ludzi, ktrzy maj co wicej do powiedzenia ni tylko dajcie mi to, dajcie mi tamto. I oczywicie wszystko za darmo. A jeeli ju, a niech maj w tym wszystkim chocia troch klasy. Nie pozdrawiam serdecznie PS: Jak Pan wchodzi do nowego lokalu to od wejcia zastanawia si komu da w mord na przywitanie ponad 2 tygodnie temu Radosaw H.. Co para za chamska cenzura w wtku. Dlaczego usunito moj odpowied Wobec usuniecia posta, zamieszczam moj korespondencj z Zaoycielem Grupy, Panem Tomaszem Barem: 1. Mj list z 17 I 2011 r. 19.44 W niniejszym topicu: goldenline. plforum2166237jestem-nowy-pyt. W grupie, ktrej jest Pan zaoycielem FOREX forex kto usun m odpowied na posty zawarte poniej mej ostatniej odpowiedzi w topicu z dnia 12.01.2011 z godz. 20.31. Prosz o udzielenie mi informacji kto usun dez post, oraz co byo przyczyn skasowania Radosaw H. (ze wzgldu na moj ch uniknicia opodatkowania, wyraon w tym topicu, ukrywam swoje nazwisko - tym bardziej, e grupa jest publiczna i dostpna dla robotw googla). 2. Odp. Pana Bara z 17 I 2011 r. 22.05 Witam, nie kojarz sprawy. Grupa ma 2 moderatorw. Moe uznali, e wypowied jest niecenzuralna co mona por wnioskowa po reakcji na brak wpisu na kocu wtku. Tyle ode mnie. Pzdr 3. Moja odp. Z 17 I 2011 r. 23.52 No nie zupenie Szanowny Panie. Jak by moe Pan zauway (uma moe nie) Pan Arkadiusz yjak pozwoli sobie na niewybredny art zw. Z linkiem do portalu polykaj. pl. Para, jak to skwitowaem zachowao e w dyskusji. Na te sowa zareagowa, (traktujc je wida do osobicie), Pan Jacek Chciakowski (post te jest w dyskusji). Odpowiedziaem w jednym pocie, zbiorczo, na wszystkie posty poniej mej ostatniej wiadomoci w topicu w tym tomar na post Pana Chciakowskiego i jego zarzuty. Wyraziem we zdziwienie, e Pan Chciakowski ractrista dostrzega dowcip w arcie Pana yjaka widzc w nim poczucie humoru i sarkazm um odmawiajc tego samego w mym pocie, ktry de facto por jedynie kontynuacj owego dowcipu. W pocie poniechaem domniemywania, dlaczego mj poprzedni post w dyskusji, skierowany do Pana yjaka, wywoa tak gwatown reakcj Pana Chciakowskiego. Nie mogc (a raczej nie chcc publicznie) dociec (docieka) dlaczego Pan Chciakowski tak reaguje, poleciem mu lektur, ktr i mnie poleci Pan yjak: portalu polykaj. pl - tyle i tylko tyle zawiera mj post. Czy w tym jest co niecenzuralnego Um jeli jest, para z jakiej racji mnie akurat, cytujcego jedynie przedmwcw, spotka dez wtpliwy zaszczyt skasowania wiadomoci W ten sposb zmodyfikowano jej tre i przebieg. Pozostawiono do agresywny w wymowie post Pana Chciakowskiego, odmawiajc mi prawa repliki. Jest to nielojalny chwyt erystyczny, bdcy wariacj argumentum ad populum. Szanowny Panie, tak nie godzi si postpowa, tym bardziej, e cakiem wiadomie, przemilczaem powody gwatownej i osobistej reakcji Pana Chciakowskiego na mj post. Zawarem w nim pyt. Pana yjaka, do retoryczne, czy na jego chamskie zagrywki reaguje (kolokwialnie, leci) kto wicej, nili blachara lub zboczony gej z publicznego WCetu. Eu não souberi najprawdopodobniej odebra osobicie i poczu si ni uraony Pan Chciakowski - na co gotw jestem postawi wszystkie moje 5tki z psychologii (a miaem tylko 5 z tych przedmiotw na studiach), e wanie to tak bardzo wzburzyo Pana Chciakowskiego. Ot, o bycie blachar Pana Chciakowskiego nie podejrzewam. Ale jak nadmieniem, nie dociekaem w tamtym skasowanym pocie tego, dlaczego Pan Chciakowski tak zareagowa i czym tak bardzo poczu e dotknity w pocie, ktry przecie go nie dotyczy - jedynie Pana yjaka, (ktry odpowiedzia na mj post z prob o pomoc nowicjuszowi, - Abstrahujc ju nawet od tego, jak odpowiedzia), mnie oraz ew. Blachar i zboczonych gejw z publicznych WCetw. Nie chcc wdawa e w dyskusj z Panem Chciakowskim, najzupeniej neutralnie i przy zachowaniu wszystkich kanonw kultury (pro forma), odesaem Pana Chciakowskiego do lektury portalu, ktry zaproponowa mi Pan, ktry jego zdaniem odznacza si e ma poczucie humoru i troch sarkazmu w sobie. Jak Sam Pan widzi, nie byo podstaw do usunicia mego postu a jeli ju, to na pewno nie tylko mojego. Dlatego domagam si jego przywrcenia (o fórum do fórum do telefone - nie wiem, nigdy nie byem modem ani zaoycielem grupy GLutowej). Argumento de Paski za, e wypowied jest niecenzuralna, uwaam za bezprzedmiotowy. 4. Replika Pana Bara z 18 I 2011 r. 18.07 Prosz wybaczy, ale od duszego czasu nie zaatwiam spraw jak przez Pana zgoszona. Nie mamw tym adnego interesu ani czasu na. Jak pisaem prosz si zgosi do moderatorw. Moe bd mogli pomc. Przykro mi, jeli poczu e w jaki sposb dotknity. Moe rozwizaniem byoby wycicie caego wtku. Para moe zrobi moderador. Nic wicej nie mam do dodania. Licz na zrozumienie. 5. Mj list z 18 I 2011 r. 20.36 OK. Rozumiem. Prosze wybaczy, ale nie chc ju od nowa wyjania tej sprawy z moderatorami. Jeli Pan pozwoli, wobec tego, co Pan napisa, chciabym zamieci t nasz korespondencj w topicu i prosi nastpnie Pana o blokad wtku - aby nikt ju go nie rusza (wcznie z moderatorami). Kasowa wtku raczej nie chc - s nós pomocne, nie tylko dla mnie, wskazwki. Nie mam te nic przeciwko postom Pana yjaka z jego polykaj. pl skierowanym pod moim adresem. Tym bardziej post Pana Chciakowskiego mi nie wadzi - wszake pod jednym warunkiem. E nikt nie ingeruje w tre tej disponder i aden moderador nie staje po niczyjej stronie i nie ingeruje w tre postw. Tusz, e Pan rozumie moje zdanie EOT editadoRadosaw H. edytowa (a) dez post dnia 18.01.11 o godzinie 20: 45edited ponad 2 tygodnie temu

No comments:

Post a Comment